Wednesday, July 14, 2010

Dugaan Baru Dalam Hidup

Tarikh 9 julai akan diingati sampai bile2..masa tu aku kuar tengok wayang ngn kak b n diana,..tapi dapat call dari adik -"abah masuk wad..kena strok"...masa tu rase macam aku dah xbernyawa..aku xdapat fikir ape2..rase kosong je fikiran and hidup aku..mmg xtenang langsung..tengok wayang pon citter yang mengarut..pagi2 sabtu aku terus balik naik bas ke kelantan..khabar berita macam tu mmg xle simpan lama..kakak pon nangis2 nak balik..bile sampai je kat hospital aku terus nangis2..xsanggup tengok abah dalam keadaan macam tu..abah pon xsanggup kami tengok die mcm tu..tapi ape nak buat..dugaan dr Allah SWT..tengok mak lagi la..nampak sayu and sedih jer..huh..xsampai ati aku tengok mak ngn abah..hope abah akan sihat balik..xmaw lagi kehilangan mcm arwah adikku yg tersayang..sesungguhnye NURUL ATIKAH terlalu sayangkan NOOR AZAMIN AND ZAWIAH..engkaulah raja and ratu hatiku.

No comments:

Post a Comment