Saturday, August 7, 2010

080810

rasanye da lama xupdate blog ne..bz memanjang je bulan ne and xberapa nak sihat..ade je sakit2 akan melanda..sakit kepala la..sakit perut la...dan bla bla bla...80810 datang lagi..ari yg ditunggu2..haha..

genap 2 taun kami bercinta..kurang 4 bulan je lagi nak menamatkan zaman bujang..hehe..
erm..teringat kembali tarikh 080808 ne...kami stat declare bahawasanya kami bercinta pada tarikh ne la..kat alor star..ade perarakan ape tah?.tp yang aku ingat ade kereta berhias...(bab2 ingat yang romantik2 ne tunang aku paling terer)..aku lemah tenaga sket...hehe...tapi bab jalan aku la org yang paling mudah ingat giler2...(ayat ape tah aku guna)...

tarikh ne aku ngn tunang aku akan kenang sampai bile2...semoga kami kekal bahagia sepanjang hidup...amin ya rabal alamin...




psst: ade adiah x tuk anniversary ne?.



No comments:

Post a Comment