Sunday, August 8, 2010

2nd anniversary!!

1st anniversary sambut as a boyfriend and girlfriend...2nd anniversary da bertukar status as fiancee...3rd anniversary insyALLAH da jadi husband and wife....

Arini rase macam biasa je pada awalnye..macam ari2 yang aku lalui as usual..ingtkan Si dia xsempat nak datang sebab die p antar abah ke hospital...so ujung minggu aku bosan la...tapi kol 7.45 malam Si dia sampai kat penang...wah..(terharu)

Kami p dinner la..(bukan candle light dinner pon)..tp p pekena char kuew tiaw( tu dia baek punya duk ade)..mmg sedap giler..terbaik dari ladang la..sudah kenyang2 kami p la round nak cari tempat lepak...tapi biasalah penang ne..tempat banyak tp parking susah...so round dalam kete je la labu...

Tapi last skali p pekena nasi lemak subaidah.,,(yang ne pon tu dia baek punya duk ade jgk)..sedap gile la..rugi xtry kalo datang penang...

Anniversary mestilah ade adiah kan..ha..ha..ha...Si dia bagi adiah yang paling bes ah..die bagi aku BORHAN..(aku yang letak name 2..nak buh Melor die kata xmaw nama bunga...Jason pon xmaw)...last2 buh name Borhan sempena name motorku pujaan atiku dulu...

BORHAN 2 ape?.Borhan 2 seekor ikan..hehe..ne dia borhan...



Tapi aku kena jaga die tol2..xbagi die mati...katanye tunang aku..(siap bekalkan 2 botol air Bio Aura dr umah die lagi)...dasat Borhan ne...hahaha..

Aku gak dapat kad gergasi dr Si dia..yang aku paling suka kad ne ade gmbar binatang..ade gajah yang paling penting...wah..sukanye...





Tengs darling 4 everything...i love u..

No comments:

Post a Comment